8/31/2016

Kolumna z trójkącikami po bokach


Na początku pobrałam sobie z DA brusha z trójkątami (link), a korzystając z niego stworzyłam taki obraz, gdzie środek to szerokość kolumny:



Następnie obraz dodałam jako tło kolumny, a kolumnę ustawiłam jako nieruchomą.
Cały kod prościutkiej wersji szablonu dodaję poniżej razem z podglądem.
.column-left-inner { /*sekektor lewej kolumny*/
position: fixed; /*kolumna jest nieruchoma*/
width: 340px  !important;  /*szerokość kolumny*/
height: 100% !important;  /*wysokość kolumny*/
background-image: url(http://funkyimg.com/i/22Rdb.png) !important; /*tło kolumny, czyli zahostingowany obrazek*/
top: 0px;  /*piksele oznaczają liczbę pikseli, o którą chcę przesunąć kolumnę w górę/dół*/
left: 10px; /*to samo, tylko że od lewej strony*/
padding-top: 40px !important; /*tekst nie przykleja się do ramek*/
}
.column-center-inner { /*sekektor całej środkowej kolumny*/
position: fixed;
top: 100px;
left: 340px;
width: 600px;
text-align: justify;
}
.post-body {  /*sekektor samej treści posta*/
background: #cccccc;
padding: 20px;
}
#Attribution1, .feed-links {display: none !important;}
h1 { /*tytuł posta*/
position: fixed;
top: 50px;
left: 370px;
width: 590px;
}

Teraz możecie kombinować :D. Moje trójkąty są bardzo "spiczaste", możecie je dowolnie ustawiać, a także w ich miejsce wstawiać inne wzory, tak więc kombinujcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz